Pentru început să analizăm ce este un sistem POS All-in-One.
Un sistem de tip Point of Sale - reprezintă complexul de componente hardware și software utilizate de diverse categorii de comercianți (restaurante, magazine, fast-food-uri, stații de alimentare cu combustibil, etc.) pentru efectuarea tranzacțiilor.
Notă: Adesea, acesta este menționat și sub alte denumiri: POP (Point of Purchase) sau EPOS (Electronic Point of Sale).
Un avantaj important al POS-urilor All-in One îl reprezintă dotarea cu multiple porturi de comunicație pentru conectarea la o serie largă de periferice (imprimante fiscale, cititoare de coduri de bare si altele).
POS-urile All-in One cuprind întregul complex hardware și software, astfel fiind acoperite toate aspectele unei tranzactii: înregistrare plăților, procesarea cardurilor de credit, imprimarea chitantelor si bonurilor, etc.
Sistemele POS All-in-One, aduc o satisfacție totală departamentelor de marketing, acestea au capacitatea de înregistrare, analizarea stocurilor și costurilor precum și procesarea tranzacțiilor financiare, păstrarea bazelor de date ale clienților (inclusiv programe de fidelitate, carduri de reducere), achizițiile și alte informații semnificative, astfel aceste echipamente reduc în mod considerabil timpul necesar administrării afacerii, totodată fiind un bun control al stocurilor, angajaților și în același timp poate fi folosit ca un instrument de marketing pentru atragerea de noi clienți.
Ce soluții vă oferă sistemele POS All-in-One?
1. funcțiile necesare pentru un proces rapid și eficient de vânzare, fără erori la casa de marcat sau cumpăratori nervoși așteptând la coadă;
2. funcții de gestiune, pentru un inventar corect și la zi, astfel încât să aveți în orice moment o evidență clară a produselor din stoc;
3. funcții de fideltate, precum posibilitatea de înregistrare a clienților, creând astfel o bază de date ce include adresa de email, număr de telefon, istoricul comenzilor, punctele bonus-uri acumulate și alte informații utile, pe care le puteti folosi în campanii de marketing;
4. acces din multiple conturi de operare, cu diverse niveluri de autorizare: vânzător, supervisor, manager etc.;
5. rapoarte complexe asupra activității din magazin / restaurant / salon: ce produse sau servicii sunt cele mai căutate, în ce interval orar și în ce zi a săptămânii se înregistrează cele mai mari vânzări, încasarile pe produs, categorie de produse, oră, vânzător, ce produse din stoc trebuie suplimentate curând, etc…
Beneficiile achiziționării sistemelor POS All-in-One:
1. Ușor de operat
Sistemele touchscreen sunt, mult mai intuitive pentru angajați decât casele de marcat clasice și alte sisteme de procesare a plăților, antreprenorii salvând astfel timpul prețios în instruirea personalului. Astfel ca aceste POS Touchscreen pot fi cele mai potrivite inclusiv pentru persoanele care au dificultăți în manevrarea unui mouse sau a altei tehnologii greoaie.
2. Productivitate și eficiență
Sistemele POS Touchscreen înseamnă productivitatea și eficiența maximă a unui angajat experimentat. Prin urmare, noile sisteme POS Touchscreen permit angajaților să deservească mai mulți clienți într-un timp restrâns.
3. Relația cu clienții
Stocarea informațiilor despre clienți și istoricul achizițiilor ajută la personalizarea experienței de cumpărături și reprezintă drept un plus pentru retenția clienților. Când intenționați să faceți o campanie de promovare, aceste date vă permit să selectați clienții exacți care ar fi interesați de produsele dvs.
4. Programe de loialitate și oferirea de vouchere-cadou
Sistemele POS Touchscreen pot fi folosite pentru a forma programe de loialitate, deoarece păstrează bazele de date ale clienților, achizițiile, datele de naștere, informații semnificative. Poate gestiona inclusiv cupoanele de fidelitate, reduceri sau alte oportunități de vânzare, care vor facilita creșterea afacerii dvs.
5. Managementul angajaților
O componentă esențială a unui sistem POS Touchscreen este managementul angajaților. Un sistem POS monitorizează programul angajaților și performanța în vânzâri.